Summa sidvisningar

lördag 29 november 2008

Ingen rubrik

Sitter å pratar med Emma på MSN. Pratar om hennes Afrika resa, man blir ju bra avundsjuk om man säger så. Men kul för henne, å de menar jag verkligen. Att få gå om två år så förtjänar hon lite kuligheter. Man kommer väl se ut som ett lik sen när hon kommer hem, men bara hon vill va min privata frisör så kvittar de ^^
Skulle vart upp på smygpremiären i backen idag, men pga av de dåliga vädre så sket vi i de. Lite tråkigt, men va gör man. Kanske ska åka upp å kika lite hur de ser ut, Är bra sugen,men får se va jag hinner med.
Å Ikväll blir de 50års kalas med trerätters. Får se hur jag mår om de bli nå alkohol eller inte. Har så jävla ont så mår bara illa. smakade en klunk igår å de va precis som om jag skulle va bakfull, skojar inte. Va som om man hoppade över fyllan, men istället fick en rejäl baksmälla.
Nu blir de duschen sen upp å försöka hjälpa mamma.

Adjä ^^ /M

Inga kommentarer: