Summa sidvisningar

måndag 1 december 2008

1 December

1 december å bara 18 dagar kvar tills man blir stor. Tänk att vi redan är inne i december, helt sjukt va tiden rusar iväg. Tycker nyss de va 25 oktober då man satt på BB å myste med den nyfödde. Å på tal om Simon, han har blivit stor. Tung också för den delen, så snart får han inte växa mer för då kan inte jag bära han så mycket :( Bara om jag har stöd. Känns faktist lite surt.

Snart blir de skola. Har sovmöra till 12.50 på måndagar, rätt gött faktist :) Måste dessutom åka hem idag igen. Glömde mina TENS-plattor och sen ska jag passa på att gå på mötet när jag väl är hemma. Blir morgonbussen på tisdag, jippi! vet inte riktigt när den går, men kan tänka mej runt halv 7 eller nått sånt.

Nej nu ska jag göra mej i ordning sen till skolan.

Adjö ^^ /M

Inga kommentarer: