Summa sidvisningar

lördag 13 december 2008

Lucia

Lucia idag, vilket innebär farmors födelsedag. Nyss vart ner å fikat å tjåla lite skit. Va upp till kyrkan igår å kollade på lucia tåget. 2 glesa rader, å några ynka tomtenissar. Och dessutom överröstade dom små dom stora ibland. Minns när de va så smockat att man höll på att svimma av alla ljus. Undra hur länge de kommer funka att ha luciatåg, blir nog bara några år till skulle jag tro. Lite synd, men så är de.

Igår vart de nån öl och chill med Carro och Sabina. Spelade de riktiga ölspelat och hade riktigt trevligt. Dessutom måste jag sluta ta mina tabletter. Tål inte nått som är i dom, lika med dom förra smärtstillande. Så sitter här med uppsvullnad hals å kiklande öra. Hoppas inte alla smärtstillande innerhåller de här jag nu inte tål, då bryter jag fan ihop. Mamma ska ringa Lasarettet på måndag för att få ett slut på de här. Nu har jag fan pröva allt, inget har hjälpt. Trött på att bara gå å vänta å vänta å vänta, bara på ett ynka litet svar på va de är för fel.

Imorgon blir dett att besöka lillplutten. Fan va go han är. Han börjar skratta å försöka prata nu, min lilla älskling :)

Adjö ^^ /M

Inga kommentarer: