Summa sidvisningar

torsdag 4 december 2008

Aldrig mer pepparkakshus!

Mitt första försök i att baka ett pepparkakshus slutade med en bränskadad tumme å inget hus :( Så aldrig mer papparkakshus för min del iaf! Jävla skit. Hade sett fram emot att ett fint hus skulle pryda rumsbordet, men ikke. Får nöja mej med en massa brôte!

Hade dessutom yoga på idrotten idag, inte min grej direkt. Men jag ställde ju upp å pröva, alltid något. Va nån jävla hund man skulle va hela tiden så va lite långtråkigt. samma saker hela tin. Nej, inge mer yoga tack!

Imorgon bilr de att åka iväg å julhanda. ska bli trevligt. Skulle blitt idag, men eftersom Peter fyllde år så flyttade vi de. Vet inte direkt va jag ska köpa eller till vilka, men hä lös säj! Har heller ingen aning om va Gurra med G ska få. Får kulura ut något fiffigt ^^ Han tjatar om en jävla helikopter men jag vet hur de blir om han får en. Blir ett surrande ljud när man ska försöka titta på tv och rätt som det är kommer helikoptern å störter i pannan eller nått.
Just ja, blir doktorn igen om inte dom här smärttabletterna hjälper. För nu är de hemskt! Plattorna ska skickas tillbaka eftersom jag bara fått mer ont och dom inte hjälpt ett skit. Jävla doktorer. Kan fan inte ett skit! Ska tydligen tillbaka till Säter för uppkollning inom en månad också. men Hon va osäker om hon kunde hjälpa mej med nått mer, så de känns ju possitivt. Alla jävla doktorer/sjukgymnaster ger upp. Känns kul, or not!

Saknar dessutom lillplutten som fan! Hoppas jag får träffa han nästa helg, eller jag måste träffa han nästa helg!

Maten väntar, Adjö ^^ /M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det min lillplutt du menar? :-)

Maruski sa...

Klart jag menar din lillplutt :)