Summa sidvisningar

tisdag 16 december 2008

Minnen

Då sitter man här igen, men nu återstår endast två fjuttiga små dagar kvar tills jag blir stor. Kan inte tänka mej att jag fyller 18, helt sjukt. Tänker tillbaka, minns när man va liten å va uppe vid Eva och Micke och härjade, När Piffen blev skit arg på en om man gjorde nått fel eller allra värst om man förstörde hans lego byggnader, när jag och Daniel försökte elda en torr lövhög på en torr gräsmatta eller när man va uppe i backen å traggla med att försöka lära sej att åka skidor. Minnena bara forsar i huvudet när man väl tänker tillbaka. Å att jag snart har gått/bott 3 år i falun kan jag inte fatta. Fan, tar studenten om typ ett halvår. Minns första dan i skolan som om de vore igår.



Nog om de nu. Idag har jag varit å handlat allt till fredan. hoppas mitt lilla recept funkar bara :) Ska bli trevligt, hoppas ellinor kommer som hon lovat också. Sen blir det alkohol och spel och tjål och musik :) Får hoppas på att inte dom andra sviker bara. Sen på lördag blir det hemfärd :D Troligtvis fest på lörda och sen kommer ju Simon såblir nogmycke mys med han. Å Gabbi ska nog också med hem, blir fullt hus men de är alltid lika trevligt :)

Just ja, det blir också skoteråkning om planerna går som dom ska ^^ Wöhö



Nej, nu blir det mys framför TV med Gurra med G.



Adjö ^^ /M

1 kommentar:

Anonym sa...

Klat att jag kommer :) / Nööörr