Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

Igång igen!

Ser att de va drygt 2 år sen jag skrev här sist. Bloggen jag hade under min tid i USA passade inte så bra just nu eftersom äventyret är över så fick bli den här istället.
Kommer inte lova att jag ska uppdatera flitigt, för vet att jag inte kan hålla de löftet. Kommer uppdatera när jag orkar och har tid.

Jul och nyår har passerat, jobbade båda så tog de mest chill. Pga min nacke så får jag avstå alkoholen om jag ska jobba, men gör mej inte så mycket. Försöker jobba så mycket jag orkar med för ska troligtvis tillbaka till USA. Är bra sugen och så det blir nog så också. Har inte bestämt mej om jag vill jobba eller bara resa runt och chilla. Kanske en blandning :) I maj sticker jag, hoppas jag.

Imorn blir de backen för att glida lite. Har bara hunnit med en tur och de slutade endast med 3 åk :O Kylan och jobbet har satt stopp men nu jävlar, imorn SKA jag upp :)

Inga kommentarer: