Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

Snowboardåkning med Caroline gällde idag. Va lite osäker eftersom jag inte kört sen jag kraschade knät för ungefär 8år sen, men "talangen" satt fortfarande i :) Måste berömma mej själv lite och berätta att jag t.o.m kunde lärde ut. Hjälpte och stöttade Caroline så hon utvecklades och vågade gå upp på häl :) Man blir så glad när man känner att man har gjort något bra och hjälpt någon annan. Kul hade vi och de va huvudsaken :)

Erik skickade och fråga om jag kunde ta hans pass imorgon och självklart gör jag de. Tar så mycket jag får nu den här månaden när jag har så lite, glad för allt (nästan). Tanken är att jag ska åka in till stan efter jag slutat och bli kvar till Tisdan. Simon-abstinensen börjar krypa inpå. Måste även handla lite. Jag och Mamma ska försöka, läs försöka, hålla igen lite på grisandet. Ska göra iordning en matsedel så kanske de går lite lättare. Ingen jävla svältdiet eller nått sånt, vanlig husmanskost men i rätt mängder. De är ju de vi gör fel. Tar om flera gånger fast de räcker med en gång. Ska försöka som sagt men vi ska inte tvinga oss själva, då blir de bara värre.

Inga kommentarer: