Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

Premiär på tvären!

Idag vart de både alpint och längd. Med tanke på att de va premiär åket sen bra många år tillbaka gjorde jag jävligt bra ifrån mej, om jag får säga de själv :) Vart dock bara 3km, men för mej kändes det som en mil, minst. Hoppas att motivationen håller i sej, 3km är bättre än ingenting. Får jobba mej uppåt kanske jag orkar med en mil innan säsongen är över. Kanske ska ha de som mål? Klara en mil på längdskidor? Vilket jag tror jag gör men jag kan ju ha en tid att nå. Hur lång tid tar det att köra en mil för en nybörjare tro?

Nu på kvällen va de månadsmöte för motorklubben som gällde. Vart en hel del sagt men även mycket onödigt dravvel. 3 rallyn ska arrangeras på 4 veckor, tufft men de fixar vi nog. Någon som är intresserad av att hjälpa till är det bara att höra av sej! Ulriksbergsrallyt 23januari, Svenska rallyt 12 februari och Dan Andersson rallyt 19 februari?

Imorn sticker jag in till Ludvika för en "date", sen om de blir nån övernattning återstår att se, beror på jobbet! Tänkte även hinna med nån form av träning om orken finns. Risken är att jag är förstörd pga dagens längdåkning :P Måste även ringa försäkringskassan och få nån klarhet ang min försäkring och hur jag ska gå tillväga för att få en utredning/bedömning. Gruvar mej starkt men nått som tydligen måste göras.

Adjö /M

Inga kommentarer: