Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Pådrag!

Tror ni de vart nån träning idag? Nej, drog istället och flôta kinamat med Gabbi och efter de en fika hos syrran. Och de va ju inte bara en bulle som slank ner :O Men vem kan motstå saffransbullar med vit choklad? Inte jag iaf!
Hemresan va inte rolig och den där jävla plogbilen. Fick den framför mej från Sjunnansjökorset, men i Norhyttan släppte den äntligen förbi mej. Kan ju säga de att skillnaden att köra bakom som framför inte va stor. Tror jag "plogade" bättre med mina däckspår än va plogbilen gjorde med bladet. Skärpning!

Telefonen har även gått varmt idag. Har tagit tag med försäkringen angående nacken. Ringt hit och dit för att försöka få tag på alla journaler men de va inte de lättaste. Lämnar den biten åt Trygg Hansa tror jag. Ringde även och skulle försöka fylla på mitt recept för och eftersom jag ändå va i stan skulle de va passande och kunna hämta ut mer. Men dom fattade nog inte riktigt va jag menade? Hon skrev ut en ny sort för att se om den skulle hjälpa bättre. Och jag skulle hämta ut de på apoteket i Fredriksberg? Vart fan är de? :O Vi har väl inge apotek? Och på fredag dessutom. Har bara så jag klarar mej tills imorgon, typiskt! Tur att jag inte ska jobba iaf :)

Imorgon hoppas jag på att de blir en tur i spåret. Håller tummarna att spåren är spårade och snön avtar och att minusgraderna inte är allt för många. Planerar även på att åka tillbaka till USA i maj, kasnke jag har sagt? Minnet är inte de bästa!
Är trött på att folk ska lägga sej i mitt beslut och fråga mej varför. De va mitt beslut, bara mitt. Jag är hemma, inget jag ångrar och jag ångrar inte heller att jag åkte. punkt slut.

Visste jag hur livet skulle bli att se ut skulle jag nog inte sitta här just nu. Har många planer och även många tankar. Tankar om livet, om framtiden. Men just nu är de bara en sak som gäller! Hitta en nivå jag kan hantera, och känna att jag lever livet!

Inga kommentarer: