Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

Lalla u!

Jobbade som sagt igår sen drog jag direkt in till stan. Vill hinna in innan Simon skulle lägga sej. ...och såklart satt han uppe och väntade på moster, för det va ju jag som tydligen skulle lägga han :) Lite mys innan jag la mer honom, men lilla plutt. Innan jag gick ut och stängde dörren sa jag; "Love you". När jag knffa igen dörren hörde jag han skrika: "Oster, lalla u", gull plutten.
Nu sitter jag och väntr på att få häma han på dagise sen är de dags för ett besök på lasarettet, röntgen :( Brukar gå fort och hoppas de gör de även denna gng. Ska även in på apoteet och hämta ut lite mer medicin.
Efter de styr jag mot Falun, till Maria rättare sagt :D Ska vanalisera hennes lägenhet hela natten ^^ Imorn har jag bokat date och lunch på stan, bäst att passa på när man väl är i "stor stan".



Till helgen är det aqua nova och rally som står på schemat, kommer bli skojsigt. Första rallyt för iår och som vanligt hamnade jag i TK:n. Men fick ju trevligt sällskap med mej så ska nog gå fint.

För övrigt rullar livet på för er som vill veta. Långledig nu, känns både och. Tråkigt men samtidigt skönt. Kommer märkas den 27 feb när lönelappen kommer :( Hade vart tufft om jag hade haft eget men nu har jag turen och bor hemma :) Eller tur och tur, har inget annat val rättare sagt. Hoppas att nån jobbansökan går igenom och de blir flytt lite mer norr ut. Skulle kännas fint!

1 kommentar:

Jennifer sa...

sv; haha då skulle du se hallsberg, där kan vi snacka ledsamt! ;) Jag vill ju vara var här ett bra tag till jag ;P