Summa sidvisningar

söndag 16 januari 2011

Masken!

Helgen har passerat, har känt som vilken dag som helst förutom att jag jobbat. Tufft men de får gå. Lite tråkigt att inte kunna göra nått resten av dan när man jobbat, finns inte energi till de tyvärr :( Men idag har de gått fint. Mamma masserade mej innan jobbet och hittade en intressant "mask" (nån slags muskelknut) ovanför armhålan. Helvete va ont det gjorde men hon lyckades ta dö på den (klämma ut den), hoppas jag. Troligtvis är det den som klämt på nerven till armen och gjort att den domnat bort. Idag fanns armen där, hela jobbpasset :) Är så glad! Visst är den inte med till 100% men bra mycket mer! Hoppas verkligen nått kan ge med sej iaf. Nacken är däremot den samma. Får se på tisdag om dom hittar nått på röntgen men de tror jag knappast. Hade de vart nån spricka eller trasigt i skelettet hade jag nog haft en annan slag smärta och borde ha synats för första röntgen. Magnetröntgen har jag ju gjort, men inget visade just då. Det va ju i och för sej 3 år sen, nått kasnke ha hänt sen dess? En ny vore nog bra. Men men, vi tar ett steg i taget och masken va ett oerhört steg för mej :D




Imorrn jobbar jag sen har ajg inte bestämt om jag åker in till stan redan då eller om jag väntar till tisdan. Vill ju hinna leka med Simon innan röntgen. För efter sticker jag till Falun och hälsar på bästaste Maria Tillman, wiihoo! Övernattning blir det med förhoppningsvis. Tänkte höra med Gabbi om hon också har tid att träffas. Ska bli skönt att komma tillbaka till Falun, inte vart där på bra länge mer än lasarettet och de räknas inte :P

Nej, nu blir de sängen och ladda inför sista jobbpasset på ett tag :) Tjing!

Inga kommentarer: