Summa sidvisningar

söndag 23 januari 2011

Rally

Nyss kommit hem efter rallytävligen. Rulla på fint och vi höll tidsplanen, låg t.o.m före tidklockan :) Satt som vanligt i TK:n, gissar på att de blir min plats framöver. Förutom på Svenska, då ska jag fan i mej va på sträckan. Eller i regroupingen kan jag gärna va igen ^^ För er som inte hänger med i rally"språket" så betyder det att jag sitter i ankommande tidkontroll. Får alltså tidkortet av kartläsaren, skriver upp tiden dom ska starta sen är de klart. Inge avancerat allt. Ingen ide att gå djupare i det, ni som är intresserade fattar och ni som inte är intresserade ska inte behöva läsa.
Nu är det bara att vänta på Svenska, mycket som ska göras. Ni som vill hjälpa till hör gärna av er! Lämna en kommentar eller ring, 0703790461. Lördag 12/2, första start 10.06 och andra 15.32. Emellan kommer SM åkarna men vet inte tiden exakt.

Annars söker jag jobb och lägenhet. Ställt mej på 3 nya och hoppas nått jobb dyker upp snart så jag slipper tacka nej till en lägenhet om jag nu skulle få nån. Dom flesta lägenheterna är från första maj, hade vart bättre om de va från juni men men. Vill såklart ha ett jobb innan jag tackar ja till nått.

Funderar även starkt på att åka och hälsa på i USA efter säsongen. Kanske har nämnt de i nått inlägg förut? får jag inget jobb direkt efter så sticker jag nog! Hoppas ju så klart på iaf ett sommarjobb till en början men de brukar ju dra igång runt midsommar vilket betyder att jag kan åka i börja av maj sen komma hem mitten av juni :)

Inga kommentarer: