Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

My Baby-Bo

Längdskidsåkningen har stått still ett tag nu, hoppas den kommer igång snart igen. Pratade med min baby-Bo från USA igår. Min lilla plutt, saknar dom så! Hoppas de blir en tripp till sommarn. planen är då så men mycket kan hända innan dess. Vågar inte hoppas på för mycket, då finns risken att jag blir besviken om de inte går som planerat.


Helgen har varit lugn, jävligt lugn. Ikväll vart de en tur med Jonna och Carro som slutade med lite soffhäng. Dom med varsin telefon och jag vid datorn och förde över lite kort från London, jävligt sociala vi va med varann måste jag säga ^^
Vi planerade även att boka stuga i Sälen över valborg då de även är ski & rock. Kommer bli awesome. Om någon är sugen att hänga på, hör av er så kanske vi kan fixa de ^^


Inga kommentarer: