Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

Hårda tag!

Fick jobba extra i måndags sen drog jag direkt in till stan. Mellanlanda hemma hos Madde och Testiklas och sa hej. Fick en present vilket jag tackar mycket för :) Gav även Madde ett litet paket men som inte får öppnas förrän på tisdag. Igår träffade jag även Linn innan jag drog hem. Tjålade lite och fikade :) Va tvungen att åka hem för hade bokat massage vid halv 6. Massagen Va inte direkt vad jag hade hoppats på, gillade det inte. Han va klen i nypera. Visst, är man ute efter bara lite berörande och relaxmassage hade de säker vart bra. Men nu va jag ute efter lite hårdare tag ^^

Idag har jag hjälpt farmor att städa sen vart de kaffe på Brunnsvägen. Fick även brevet från Trygg-Hansa så nu är fullmakten ifylld och iväg skickad. Hoppas jag kan få ett avslut på de här snart. Har även tagit tag i mitt CV, sökt lite jobb och verkligen lagt ner lite tid på det. Dom flesta jobben söktes i Falun, är grymt sugen att flytta tillbaka dit. Trivdes och skulle nog fortfarande göra de. Hoppas nån gillar min ansökan iaf :)



Stuga till Sälen kommer att bokas under ski and rock. Kommer bli sjuk kul, känner det på mej! Är ju ett tag kvar, men de går fort. Mycket som händer innan så ska nog klara av det :)

Inga kommentarer: