Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

Shooting in the house!

Ska försöka slänga ihop ett inlägg innan de är dags att sticka.
Ellinor har lämnat mej, körde henne till L.A.X i onsdag (03.30). 2 veckor gick fort, vi hann med mycket trotts att jag inte hade så mycket tid. Vi gjorde mer "turist-saker" under 2 veckor än vad jag gjorde förra gången under 4 månader, haha. Då kasnke ni förstår hur intresserad jag är av att leka turist, haha. Men är glad att jag har gjort de, tack Ellinor! Haft en awesome tid tack vare dej.

Som vissa av er kasnke vet så ska dom filma i huset idag och imorgon, vilket betyder att jag ej kan vara här. Tur som de är sticker vi till NY imorgon så är bara inatt jag får leta boende ^^ När jag kom hem igår fick jag gå på "röda mattan" in, dock va den grå men iaf :) Inne va golven täckta av papper och plast. Törs knappt röra sej här inne. Om typ 10 minuter kommer teamet hit och R sover fortfarande :O Ska även få i henne lite lunch innan vi ska till skolan. Filmteamet får f*n vänta ^^

Imorgon bär de som sagt av till NY. Blir utgång på lördag, skoj skoj. Känns som om en redig bläcka behövs nu ^^

Uppdaterar när jag kommer hem och får tid. Lär försöka göra iordning å sticka innan allt för mycket folk hinner hit. Kanske än nån snygg skådespelare med, kasnke värt att sega ;)

Tjing ^^

Inga kommentarer: