Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Update

Kom ju på att jag inte har uppdaterat sen vi kom hit. Har inte haft tid för den delen heller, mycket som har hänt. Ska försöka dra de resume av dagarna som gått :)

Kan ju börja med att berätta att jag inte höll på att komma längre än till Chicago. När vi skulle passera tullen så såklart "fastnade" jag. Vart inkallad till nå jävla rum där de bara satt invandrare med hukkle på huve typ. Jag va den enda vita om jag säger så. Vart uppropad och fick gå in till nån dam. Fråga ut mej en massa så de va ju bara att hålla masken och prata sej ur det, och den här gången gick de bra :) Resten av resan flöt på fint förutom att flyget va 2 timmar försenat, men men.

Helgen turnerade vi runt lite. Visade Ellinor runt lite och på fredan stack vi till Six Flags, ett stort nöjesfält :) Liseberg kan ju slänga sej i väggen efter dom åkturerna vi fick iaf. Vi började med den värsta så resten va ju en baggis ;) Min nacke däremot fick lida men whatever.

Lördan tog vi en guidad tur genom Hollywood, Bevery Hills, Bel Air och kollade kändis hus. Vädret va väl inte de bästa så satt mest å frös på bussen, haha. Fick även se huset där dom spelade in fresh prince in bel air ^^

Söndan vart en shopping dag sen fick jag reda på att jag va tvungen att flyga till Atlanta för at hämta barnen på måndag morgon, jippi :( Först skulle jag hämta Sabina på L.A.X vid 00.00 sen hem, sova ett par timmar sen tillbaka till flygplatsen vid 06.00. kön till Securita va insane, fick säkert stå 30 min innan jag ens kom in till terminalen. 19.00 landade jag i Atlanta, deras tid (L.A ligger 3 timmar efter). Va bara åka till de som ska bli mitt nya hem för en månad och lägga sen för att orka flyga tillbaka dagen efter. Va en jobbig resa med tanke på att nacken blir bara värre och värre när jag flyger. Proppade i mej lite painkiller så jag skulle klara av de + att jag hade 2 ungar med mej.
Va hemma 10pm igår kväll och såklart stoppade polisen mej på vägen hem från Andrea. Va ska komma näst?

Idag blir de nog inte många knop. Ska snart gå och hämta bilen på verkstan så jag inte blir stoppad igen sen hem och stoppa i lillan lunch sen fara till skolan. Får se va Ellinor vill hitta på. Tror jag ska visa henne farmer market :)

Inga kommentarer: