Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

Awesome!

Åkte till Madelene igår för lite sällskap och uppladdning. Den människan ger mej energi, tro de eller ej. Hon har knappt nån själv men att ge andra kan hon iaf :) Förlåt Madde, kanske jag som tar din energi? ;) Synd bara att jag inte kan ge dej tillräckligt, men jag försöker iaf. Vi poppade popcorn, kollade på TV, tjålade och hade allmänt trevligt, mysigt rättare sagt ^^
Spenderade natten där och for sen vidare för att hämta Simon på dagis och sen ta med han till badet. Han är också en person som ger mej energi, underbara unge! Vi hade hur roligt som helst, han älskar att vara i vattnet. Vi avrundade dagen med en varsin glass med chokladsås. Han va inte bet på att äta kan jag säga, där försvann de snabbare än blixten, haha.

Har suttit och kollat runt på lite resor inom USA. Fick ett mail av J att hon köpt biljetter till NYC nu. Gissa vart jag kommer bo denna gång? :O Förra gången fick jag bo i nån lägenhet i Brooklin, 10 min från NYC och tyckte de va awesome! Nu ska jag bo mitt i smeten, närmare bestämt 42:nd street. Kan de bli så mycket bättre? wiihoo! Hoppas jag hinner träffa dom "gamla" au pairerna jag lärde känna på skolan. Vore fint!
Men iaf så funderar jag på hawaii och maiami i första hand, en vecka på vardera ställe sen får vi se vad jag hittar på mer. Las Vegas skulle också va king att hinna med, synd bara att jag är för liten :( Men de fixar sej på nått sätt ^^ Mycket jag vill hinna med denna gång men blir väl för tråkig och stannar "hemma" i L.A hela semestern haha.

Ge mej tips och ideer om äventyr och resor jag kan göra. Även sidor med billiga flyg/hotell/vandrarhem osv ;)

2 kommentarer:

Madelene sa...

Nej du tar absolut ingen energi av mig :) Blir så glad av att umgås med dig bästa du <3 Glad att jag har en vän som dig! <3

Andrea sa...

Kul att du är tillbaka i L.A! När åker du tillbaka till Sverige? Jag kommer till USA i mitten av augusti om allt går som det ska, så då kanske man får träffas för första gången :) Jag har rest runt en del i USA, mestadels i CA men lite utanför också. Det finns massor att se i CA, naturen är fantastisk! Har du vart mycket norrut? Sequoia träden, Redwood, Lake Tahoe, Yosemite, Death Valley? Kan rekommendera en hel del!
Ha det toppen och hälsa ungarna! / Andrea