Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Ligger redan i sängen, halvröten och go. Vart en heldag i Kläppen och tackar för det fina vädret, helt underbart. Blåste dock lite med solen höll sej framme hela tiden :) Kräftansiktet börjar krypa fram men hoppas de lägger sej innan morgondagen.
Annars rullar livet på. Försöker med träningen så gott jag kan. Testade på zumba i helgen, tummen upp. Jag hade skit skoj och hoppas de blir fler gånger. Längdskidorna börjar på att bli inkörda, tänkte ge mej ut imorgon bitti om jag orkar, Innan vi ska upp till backen och glida runt. Hoppas solen vill kika fram även då, gärna hela veckan men inte till helgen för då väntas två 12-timmas pass i (bajs)Björnen.



Endast 5 veckor kvar av säsongen, 6 veckor kvar till Sälen och 7 veckor kvar till USA :D Måste verkligen börja ta tag i allt som har med USA resan att göra. Ligger efter som fan, skjuter upp allt och tror jag ska hinna med de senare men vet ju att de kommer bli helpanik sista veckan! Fick ett mail från Jamie om att vi ska tydligen till NYC i slutet av maj innan vi sticker till Atlanta. Kommer bli mycke resande med de blir skoj. L.A har jag ju sett stora delar av redan, NYC med för den delen men inte Atlanta. Har heller inte bestämt mej än när jag ska åka hem. Slutar jobba nångång mitten av juli men har visum tills mitten av augusti (om jag nu blir godkänd) :O

Tjing!

Inga kommentarer: