Summa sidvisningar

tisdag 15 mars 2011

Länge sen!

Säger väl som vanligt, va ett tag sen de vart nått skrivet. Har totalt glömt bort bloggen och när jag kommit på den har jag inte orkat eller haft nått att skrivit om. Händer inte så mycket, Jobbar och när jag är ledig laddar jag batterierna för att orka jobba igen. Välkommen pensionärsliv!

Har börjat kommit igång med längdskidorna, gjorde premiären på 7 km igår. Ellinor spurta på som satan och tiden vart den samma som jag åker på 5km själv, haha. Hoppas de håller i sej, brukar annars bara bli nån vecka sen halkar jag ner igen. Tappar motivationen och orken så skiter i allt.

Bara 2 månader kvar tills jag åker tillbaka till USA, längtar som en tok! Måste bara försöka få tummen ur och försöka fixa de där med visum! Fattar ju noll så skjuter ju upp de hela tiden, ikke bra! Någon som vet hur de funkar?

Vart ett kort inlägg men alltid en början! Tjing

Inga kommentarer: