Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Stark!

Idag vart de en heldag utanför 50-skylten! Mellanlandade vid Madelene där de va våffeltillverkning och umgåsning som stog på schemat. Tanken va att jag skulle stanna där hela dan medans mamma skulle handla i Ludvika men imorse ringde jobbet å hon va tvungen ut å jobba. De ledde till att de endast vart några timmar hos Madelene :( Vi hann iaf göra och äta våfflor, våffeldagen idag ^^ Självklart vart de en hel del tjål också! De enda jag kan säga är att Madelene är den starkaste personen jag känner, hon gör mej stark! Finns ingen som henne! Hade jag haft en enda önskan hade den gått till henne. Kämpa på vännen, du fixar det! Vi stöttar dej till 1000, vi är med dej hela vägen!



Fortsatte sen in till ludvika för att handa (de mamma skulle ha gjort) Hundmat och mat. Självklart va jag in å hälsade på plutten med :) De är då nån man får glädje av, han gör mina mörka dagar ljusa! Mosters älsk <



Nu väntas tydligen personalmat och möte! Fick reda på de igår så snabba bullar.
Helgen kommer bestå av jobb, välbehövligt men tufft! Jag ska fixa de, de är bara så. De är bara att bita ihop, finns dom som har de värre! Jag ska inte klaga, jag ska kämpa!

Tjing!

1 kommentar:

Madelene sa...

Tack vännen vad go du är <3 Kämpa på du med <3