Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

Chockade kroppen!

Sitter nu å halvsover framför datorn/TV:n, helt slut av dagens aktiviteter. Först jobb till 17.oo sen chockade jag kroppen med att besöka gymmet. Efter ett uppehåll på sisådär 1år(?) så va jag ganska, eller rejält jävla slut efter en timme. Men de kändes så jävla gött nu i efterhand! Peppar Peppar nu att jag orkar hålla i träningen, vore fint! Personalen lånar tydligen sporthallen 2ggr i veckan för att ha aktiviteter i, hoppas man inte jobbar varje gång, vore kul att vara med.

Lovade ju Liam att komma bort å spela lite TV-spel efter jobbet så va bara att skynda sej hem, kasta sej i duschen å åka dit. Spelade lite sen bjöds de på kaffe å fika, göttigt ^^ Umgås nästan mer med N´s föräldrar än med honom, haha. Men de är bara trevligt :)

Julbordet va förresten riktigt gött. Åt mej förvånansvärt inte äckligt jävla proppmätt utan stoppade när jag kände mej mätt första gången :)

Nu kallar sängen, se om jag tar mej upp imorgon höhö

Tjing

Inga kommentarer: