Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2011

utmattad

Ligger i sängen helt utmattad, är helt slut. Glömde tabletterna hemma idag vilket resulterade i att jag inte alls va lika effektiv och alert som jag vart dom andra dagarna. Ställde mej direkt å lagade mat när jag kom hem, ingen ide att lägga sej å vila då, för då orkar jag ingenting senare. Tog upp en älgstek igår så stekte upp den =) Räcker nog veckan ut ^^ Har inte så stor plats i frysen så kan heller inte frysa ner de som blir kvar i matlådor än, lite synd.
Blir att jobba övertid imorgon och på torsdag vad jag vet nu, säkert fredag med för dom andra med jag ska sluta tidigare (15.oo) för ska till Karlstad på julbord, wooho haha.

Ikväll hade dom tydligen tänkt att köra gång i sporthallen, lär väl hänga på eftersom alla tjatade. Vill inte va säsongens törrböll ^^ Dock kommer jag nog va dötrött eftersom jag kommer nog inte komma hem förrän halv 11, senast. Jag som är van att lägga mej nio eller nått, haha.

Men Men, lär vila en timme nu innan dom kommer å plockar upp mej, tjing!

Inga kommentarer: